Geciksəm nə etməliyəm?
Səyahətə gedənlərin ən böyük qorxularından biri təyyarəyə vaxtında çata bilməməkdir. Çox insan bu tip situasiyalarda nə edəcəyini bilmir. Pulumu geri ala bilərəmmi? Və yaxud uçuşun tarixini dəyişdirmək mümkündürmü?
Uçuşa vaxtında çata bilməsəm, nə etməliyəm?
Tıxac, xəstəlik, yaddan çıxan pasport və digər hadisələr zamanı sərnişinlər təyyarəyə vaxtında çata bilmir. Əgər belə vəziyyətlə rastlaşsaz, ilk etməli olduğunuz bilet aldığınız şirkətin satış mərkəzlərinə getməkdir. Situasiya hava yolları şirkətinə və biletin sinfinə görə dəyişir. Bir qayda olaraq, sərnişin reysə bir neçə saat qalmış uçuşdan imtina edirsə, ondan müəyyən miqdarda cərimə kəsilir. Lakin reysə vaxtında çata bilməyəndə isə bir çox şirkət ödədiyiniz məbləği geri qaytarmır.
Əgər dönüş üçün bilet almısınızsa, avtomatik həmin bilet də ləğv edilir və təkrar satışa çıxarılır. Bu riski azaltmaq üçün gediş-dönüş biletlərinizi ayrı almağınız məsləhətdir.
Digər tərəfdən, əgər reys hava yolları şirkətinə görə təxirə salınıbsa, belə olan halda pulunuzu geri alma və ya tarix dəyişikliyi mümkündür.
Fors-major hallarla rastlaşa biləcəyiniz üçün səyahət sığortası belə situsiyalarda böyük əhəmiyyət kəsb edir. Təbii ki, sığorta etdirərkən detallarına qədər soruşmaq lazımdır. Biletə ödədiyiniz məbləği sığorta ilə geri almaq da mümkündür.