Venedik Gondol turu
Şəhərdə edilə biləcək ən xüsusi fəaliyyətə şübhə olmayan Venesiya gondol turu. Cütlər dostları qruplarına dostluq və əyləncəli romantik anlar verən turlara böyük maraq göstərirlər. Bir çox insanlar məzmunu və istifadə edən gondolanlar tərəfindən yaradılmış orijinal atmosferə özelleştirəbilir.
Venesiya gondol turu haqqında daha ətraflı məlumat verməzdən əvvəl Venesiya simvollarından biri olan Venesiya gondolası haqqında bəzi məlumatlar vermək istərdim.
Şəhərdəki gondolların istifadəyə verildiyi dəqiq deyil. 8-ci və 9-cu əsrlərə uyğun olaraq, onların müxtəlifliyini və onların dizaynının geniş yayılmasını tarixi mənbələrdən tapmışdır. 1500-cü illərdə şəhərdə fəaliyyət göstərən gondolların sayı 10.000-dən çox olmasına baxmayaraq, bu rəqəm 1878-ci ildə 4 minə, bu gün isə 400-ə qədər azalmışdır. Hər bir vasitə bir professional gondolier üzvü tərəfindən istifadə olunur. Fiziki şəxslər bu haqqı əldə etməzdən qabaq 400 saatlıq kursu tamamlamalı və bir sıra testlər keçirməlidirlər. Testlər vasitəsilə Venesiya tarixinə dair gondolinin biliyi, naviqasiya qabiliyyətini, xarici dil səviyyəsini test etdirir.
Alex Hai bu qadın hakimiyyətinə qovuşan və bir qadın kimi dünyaya gələn və trans-fərd olaraq həyatını davam etdirən ilk kişidir. Ancaq testlərdən bəziləri uğursuz olduğundan tam lisenziya yoxdur. Giorgia Boscolo 2010-cu ilin avqustundan etibarən ittifaqda yeganə lisenziyalı qadın gondoler kimi xidmət edir.
Bu gün istifadə edilən bütün gondollar açıq dizaynlıdır. Əvvəllər gəmilərdə “fèlze” adı verilən portativ kabinlər quraşdırıldığı məlum idi. Keçmişdə belə bir əlavədən istifadə gondolun daxili şəhər nəqliyyatının əsasını təşkil etməsi və bu səbəblə qış aylarında yayılmaq məcburiyyətindədir. Su yolları vasitələrini 17-ci əsrə qədər qiymətli toxuculuq və qızıl örtüklərlə təchiz etmək çox yaygındır.
1609-cu ildə Venesiya Senatası, bu gərginliyi devirmək, bütün galaksiyanı boyalamaq və gondol nəqliyyat vasitəsinin xüsusiyyətini vurğulamaq üçün bütün əlavələrin aradan qaldırılması qərarına gəldi. Gəmilərin bəzənən son qaydaları 20-ci əsrin ortalarından etibarən keçmişdir.
Keçmişdə gondolların bir çox müxtəlif ölçüsü istehsal edilmişdir. Bəziləri evlərin ön hissəsinə rahatlıqla yanaşmaq üçün kifayət qədər kiçik idi, bəziləri isə yüklərin idarə olunması üçün gəmi ölçülərində idi. Bugünkü nəqliyyat vasitəsi 19-cu əsrdə istehsal olunur, 11 metr uzunluğunda, eni 1,37 metr və çəkisi 700 kiloqram olan Tramontin dizaynı ilə öyünür. Quraşdırılmış 280 ədəd gəmi 2 aylıq tikinti və 40 min avro dəyərindədir.
Fero da proram
Hər bir gondola Venesiyanın müəyyən ərazilərini simvol edən bəzəklərlə bəzədilmişdir. Yerli dildə “Fero da proram” və ya “dol fin” adlarıyla xatırlanan, gəminin ön tərəfində ağırlığı kompensasiya üçün əlavə dəmir parçanın “S” şəklində olması Böyük Kanalın quruluşuna vurğu edir. 6 dişli darağa bənzəyən gerb isə şəhər mərkəzindəki 6 mahala işarələyir.
Gondolun arxa qisimindən mərkəzinə doğru uzanan dişə bənzər çıxıntı Giudecca Adasını simvollaşdırma edilir. Bunlara əlavə olaraq vasitələrdə Rialto körpüsü ilə Murano, Burano və Torcello’yu işarələyən detallar da var.