Nə bazar iqtisadiyyatı, nə də rəqabət mühiti öz-özlüyündə yüksək xidməti təmin edə bilməz. Bu faktorların böyük təsiri olsa da, xidmət sahəsi ona mənfi təsir edən proseslərin təsirindən axsamağa məhkumdur.
Qış gəldisə, dostlarla yığışıb isti bir məkanda yarpaq xəngəli yemək arzusu yaranır. Hava soyuqdursa, xəmir xörəyinə həvəs bir az da yüksəlir.
Bir müddət sonra yeməkxananın zayı çıxır
“Bu soyuq qış günü yarpaq xəngəli yerinə düşərdi. Dostlar, babat bir yer məsləhət görə bilərsinizmi” sualına sosial mediada tez-tez rast gəlirik. Bakıda düşbərə, xəngəl, xaş, gürcü xəngəli, xaçapuri, özbək mantısı, qutab kimi xəmir xörəkləri təklif edən yüzlərlə yer var. Hansı restoran və kafenin qapısını döysən, menyuda hər cür yeməyə rast gələrsən. “50 qəpiyə” bir stəkan çay, havayı internet, yüksək servis təklifləri müştəriyə gəl-gəl deyir.
Hər yeni yaradılan yeməkxana ilk gündən göz oxşayır, gözəl dizaynlı, təmirli zallar, səliqəli ofisiantlar, dadlı yeməklər, yüksək səviyyəli xidmət təklif edilir. “Bu məqamda müştərinin etibarını qazanmaq əhəmiyyətlidir” deyə işçilər olduqca diqqətli, nəzakətli görünürlər. Gündüzlər sakit musiqi, axşamlar isə canlı ifa olur. Müştəri də hər yerdə bu məkanı tərifləyir.
Bakıda restoranda zəhərlənmə: Bir nəfər ölüb, digərinin vəziyyəti ağırdır
Bir müddət sonra yeməkxananın zayı çıxır. İlkin heyət dəyişir. Kimsə daha yaxşı yerə gedir, kimsə az maaşdan, işin ağırlığından, rəhbərliklə yaranan problemlərdən bezib işə daha əvvəlki kimi maraqla yanaşmır. Birtəhər yola verir. Elə yeməkxananın sahibi də gələn qazancdan narazıdır, yatırım etdiyi bir manatın əvəzinə 10 manat qazanmaq istəyir. Ət və ya göy qutabını 30-50 qəpikdən satmağın nə adı var axı? Yaxşı olar, guya dəvə ətindən hazırlanan “Corat qutabını” 2 manatdan satıb, qaz vurub qazan doldurasan.
Azərbaycanda dəvə zad nə gəzir? Elə mal ətinə şəkər vurub “dəvə” ətini hazırlamaq olar. Sonra da baha qiymətə müştəriyə satılar. Corat qutabını hamı dadmaq istəyir, amma o qədər dəvəmiz yoxdur, deməli fırıldağa əl atılacaq.
Gətirdiyini yeyəndə, görürsən, heyva yox, balqabaqdır
Xidmət sahəsində rast gəlinən problemlərin sayı-hesabı yoxdur. Ofisianta deyirsən, çay gətir, cavabında “armudu stəkanda, ya böyüyündə” sualını eşidirsən. Deyir, bizdə çayniklə yoxdur. Deyirsən, gətir, görürsən, sovet dövründə çaxır içmək üçün istifadə edilən qalın stəkanda çayabənzər nəsə gətirdi. Soruşursan, çayın yanında nəyin var, deyir, çiyələk mürəbbəsi. Deyirsən, gətir. Bir müddət sonra süzülə-süzülə gəlir, bəs çiyələk yoxdur, heyva var. Deyirsən, gətir. Gətirdiyini yeyəndə, görürsən, heyva yox, balqabaqdır.
Verdiyi xəngəlin duzu da, istiliyi də yoxdur. Qatığı da elə qənaətlə verir, elə bil qızıl zaddır. Nə bir göyərtisi, nə də bir fərli-başlı pendiri var. Bir sözlə, belə qonaqlıqdan sonra bir daha bu restorana ayaq açmaq arzusu birdəfəlik itəcək.
Restoran-kafenin bahalı və ya ucuz olmasının da bəzən əhəmiyyəti yoxdur. Biri eyni mərci şorbasını 2, o birisi isə 5 manata satacaq. Özü də bir kasa mərcinin maya dəyəri heç 10 qəpik olmaz yəqin. Burada əhəmiyyətli olanı məhz həmin xidmətin səviyyəsidir, getdiyin yerin təmiz və gözəbaxımlı olması, xidmət personalının yanaşması daha əhəmiyyətlidir.
Əlbəttə, haradasa noxudla pivə içməyə gedən birisinə bunlar əsas deyil. Balaca bir masası, siqaretini çəkmək üçün külqabısı, pivəni yerləşdirmək üçün imkanı olsa, bəs edər. Ruslarda belə yerlərə “zabeqalovka” deyirlər. Yəni belə yerə baş çəkib əllidən-yüzdən vurmaq üçün məkan. Belə yerə üstünlük verənləri xidmət maraqlandırmır, arağı-pivəsi olsa, bəsdir.
Bakıda 40 nəfərin zəhərlənməsi xəbərinə aydınlıq gətirildi