“MICE and Tourism Around the World”-ə istinadən noyabr 2018-fevral 2019 tarixi aralığında dünyanın hər bir yanında baş tutacaq turizm tədbirlərinin siyahısını (M.İ.C.E., kruiz, tibbi və aviasiya sərgiləri, sammitlər, forumlar, konsensiyalar və s. ) sizə təqdim edirik.
15 Mart 2019-ci ildə, Azərbaycan daha bir böyük turizm sərgisinə ev sahibliyi edəcək.
“Prime Travel Market” 2019-cu ilin martında Bakıda, “JW Marriott Absheron” otelində baş tutacaq dördüncü eksklüziv turizm tədbiridir. Lüks turizm sənayesindəki sahibkarları bir araya gətirəcək. Tədbir öz yaradıcı və yenilikçi ruhunu qoruyacaq, qonaqlara və sərgi iştirakçılarına yalnız əlaqələr qurmaq və təkcə onları gücləndirmək üçün nəzərdə tutulmamışdır. Həmçinin gələcəkdə əməkdaşlıqlar üçün təcrübə və fikir mübadiləsi platforması kimi çıxış edəcək.
Bu tədbir iştirakçılara turizm sahəsindəki mütəxəssislərlə görüşmək, aparıcı lüks mehmanxanaların ən son səyahət istiqamətləri barədə xəbərdar olmaq üçündür. Bütün bölgənin potensial və rəqabətcil səyahət sektoru ilə tanış olmaq və eksklüziv səyahət növlərini təbliğ etmək imkanı yaradacaq. Eksklüziv istirahət mərkəzləri, dünya otel zəncirləri, unikal butik otellər, aviaşirkətlər, kruiz şirkətləri, DMC və lüks tur operatorları, səyahət agentlikləri, unikal səyahət təcrübələri və yeni istiqamətlər üçün birinci dərəcəli konsyerj şirkətləri vardır. Bunlar hamısı “Prime Travel Market”-də təmsil olunacaq.
“Prime Travel Market”, Azərbaycan Dövlət Turizm Agentliyi və Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının dəstəyi ilə “Prime Consulting” şirkəti tərəfindən təşkil olunur. Baş konsultinq şirkətinin əsas məqsədi, yeni xarici şirkətlərə Azərbaycan və MDB ölkələrində turizm sənayesində güclü bir mövqe yaratmaqdır .
“Prime Consulting” şirkətinin təmin etdiyi xidmətlərə bazar araşdırmaları, işgüzar tərəfdaş axtarışı, görüşlərin təşkili, marketinq strategiyasının hazırlanması, ticarət missiyalarının təşkili, tərəfdaşların təmsilçiliyi, hüquqi xidmətləri daxildir. Həmçinin biznes forumları, konfranslar və qəbullar kimi tədbirlərin idarə olunmasına aiddir. Böyük Britaniyada və BƏƏ-dəki nümayəndəliklərlə, dünyanın 20-dən çox ölkəsində konsultinq tərəfdaşları olan “Prime Consulting” Azərbaycanda və beynəlxalq bazarlarda biznesin aparılmasında mühüm rol oynayır.
Səyahətə işıqları görmək üçün yox, destinasiya üçün çıxın.
Şimal işıqlarının çox görüldüyü yerlərdə yaşayan insanlardan belə, heç vaxt bu işıqları görməyənlər var. Elə buna görə də, şimalı işıqlarını görmək üçün yox, onların görüldüyü hər hansı bir ölkəni görmək məqsədilə səyahətə çıxın. Və əgər şanslısınızsa, bəlkə şimal işıqlarını da görə bildiniz.
2. Şimal işıqları gözlənilməzdir.
Şimal işıqlarının görünməsi üçün səma açıq və qaranlıq olmalıdır. Onlar əsasən avqust-aprel aylarında görünür. Həmçinin, günəş də işıqların gözə görünməsində mühüm rol oynayır. Amma, siz bu şərtlər keçərli olduğu halda da şimal işıqlarını görəcəyinizdən əmin ola bilməzsiniz. Onlar gözlənilməzdir.
3. Şimal işıqlarını görmək üçün hava soyuq olmalı deyil, sadəcə qaranlıq olmalıdır.
Bir çox insan şimal işıqlarının görünməsi üçün havanın soyuq olmalı olduğunu düşünür. Yəqin ki, bu mifin yaranmasına səbəb işıqların şimal qütbündə görünməsi və şimalın əsasən soyuq olmasıdır. Amma bu şərt deyil, şərt qaranlıq olmasıdır (Unutmayın, yuxarıda qeyd olunduğu kimi qaranlıq da zəmanət deyil).
4. Arktikada hava bir göz qırpımında dəyişə bilir.
Gözlənilməz olan sadəcə şimal işıqları deyil. Arktikada hava da aldadıcı ola bilər. Siz səhər açıq səmaya oyanıb, günü buludlu və fırtınalı havayla bitirə bilərsiniz. Bu halda, təəssüf ki, şimal işıqları özünü birüzə verməyəcək.
5. Həqiqətən şimal işıqlarını görmək istəyirsinizsə, səy göstərməlisiniz
Şimal ışıqları şəhər işıqları olan yerlərdə yox, kənar və ucqar yerlərdə görünür. Əgər avroranı həqiqətən görmək istəyirsinizsə, gecələrlə şəhərdən kənarda və çətin şəraitdə gözləməli ola bilərsiniz (Amma nəticəyə dəyər).
6. Avrora işıqlarını şimala baxaraq görə bilərsiniz.
Təsəvvür edin ki, siz şimaldakı ölkələrdən birinə avrora işıqlarını görməyə getmisiniz. Unutmayın, şimal işıqlarının altında durub, şimal işıqlarını görməmək ehtimalınız da var. Bəzi insanlar artıq şimalda olduqları üçün hansı tərəfə baxmaqlarından asılı olmayaraq işıqların görünəcəyini düşünür. Yanlışdır. Şimalda olsanız belə, siz şimal istiqamətinə baxmalısınız.
7. Şimal işıqları bir çox rəngdə ortaya çıxır (ağ və boz daxil olmaqla).
Bəzi hallarda isə siz şimal işıqlarının fərqinə varmaya bilərsiniz. Çünki bu işıqlar həmişə şəkillərdəki əlvan və parlaq rənglərdə olmur. Onlar boz, ağ kimi adi gözlə səmadə çox seçilməyən rənglərdə də ortaya çıxa bilir.
8. Avrora işıqları bütöv ayda da görünür.
Avrora işıqları ilə bağlı çox yayılmış miflərdən biri isə ay bütöv olduqda, onları görə bilməyəcəyinizdir. Həqiqətdə isə, bütöv ay şimal işıqlarının daha gözəçarpan olmasına şərait yarada bilir.
Şimal işıqları
9. Yer səthinə ən yaxın görünən şimal işıqları 80 km yaxınlıqda olub.
Şimal işıqları yer səthinə ən çox 80 km yaxınlaşıb. Müqayisə üçün deyə bilərik ki, təyyarələr yer səthindən təxminən 10 km məsafədə uçur. İndi özünüz bu işıqların nə dərəcədə nəhəng olduqlarını təsəvvür edin.
10. Şimal işıqları heç vaxt “tükənməyəcək”.
Bir çox tur şirkətləri “Şimal işıqlarını görmək üçün son şans” şüarı altında reklam işləri aparır. Bu yalnışdır. Şimal işıqlarının görünmə səviyyəsi artıb azala bilir, lakin bu o demək deyil ki onlar yaxın zamanda yox olacaq.
İstanbul Mədəniyyət və Turizm Müdirliyi tərəfindən aparılan statistikaya əsasən, 2018-ci ildə İstanbula 13 milyon 433 min 101 xarici vətəndaş gəlib.
AZƏRTAC xəbər verir ki, hesablamalara görə, 2017-ci illə müqayisədə ötən il şəhərə gələn turistlərin sayı 24 faiz artıb. Yalnız dekabr ayında İstanbula 1 milyon 77 min 979 turist gəlib ki, bu da 2017-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 21,3 faiz çoxdur.
Bundan əlavə, şəhərin hava nəqliyyatında da 23,9 faiz artım müşahidə edilib.
Son illər Azərbaycana gələn turistlərin sayı getdikcə artır və bu, çox müsbət haldır. Keçən il gələn turistlərin sayı təqribən altı faizə yaxın artıb. Keçən il ölkəmizə əvvəlki illərdən daha çox – iki milyon 850 min turist gəlib. Aparılan hesablamalara görə, bu turistlər ölkəmizdə iki milyard dollara yaxın pul xərcləyiblər.
Prezident İlham Əliyev bu açıqlamanı “Azərbaycan Respublikası regionlarının 2014-2018-ci illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı”nın icrasının yekunlarına həsr olunan konfransda çıxışı zamanı verib.
“Artıq bu rəqəm göstərir ki, turizmin nə qədər böyük əhəmiyyəti var. Bu pullar xidmət sektoruna gedir, vətəndaşlar, sahibkarlar bundan faydalanırlar. Yəni bu pullar birbaşa o şirkətlərə gedir ki, onlar bölgələrdə turistlərə müxtəlif xidmətlər göstərirlər. Çünki turistlərin böyük hissəsi artıq Azərbaycanın bölgələrinə gedir.
Bütün lazımi şərait yaradılır və turizm sənayesi Azərbaycanda çox geniş imkanlara malik olmalıdır. Bunun üçün bütün lazımi ilkin şərtlər var. Azərbaycanda təhlükəsizlik, sabitlik hökm sürür, xalqımız çox qonaqpərvərdir. İqlimimiz də çox gözəldir və müxtəlif iqlim tipləri var. Müasir infrastruktur yaradılıb, altı beynəlxalq aeroport, müasir yollar, dəmir yolları, otellər, gözəl təbiət, kurortlar, yay-qış xizək, dəniz kurortları, müalicəvi turizm inkişaf edir.
Misal üçün, Naftalan indi böyük turizm mərkəzinə çevrilib. Digər müalicəvi yerlərə – Naxçıvanda Duzdağ müalicəvi mərkəzinə turistlər çox gəlir, Qalaaltıya müalicəyə gəlirlər. Tarixi abidələrimiz kifayət qədər çoxdur. Bu da böyük maraq doğurur. Coğrafi vəziyyətimiz də əlverişlidir. Bakı dünyanın ən gözəl şəhərlərindən biridir. Yəni bütün bu amillər deməyə əsas verir ki, turizm sənayesi Azərbaycanda çox sürətlə inkişaf edəcək”.
“Fitch” agentliyi 2019-cu ildə Azərbaycanın xalis xarici aktivlərinin ÜDM-in 83,1 faizinədək artacağını proqnozlaşdırır.
Agentliyin analitiklərinin hesablamasına görə, 2020-ci ildə xalis xarici aktivlərin həcmi ÜDM-in 84,7 faizinə yüksələcək.
“Qiymətləndirmələrimizə əsasən, 2018-ci ilin yekunları üzrə Azərbaycanın xalis xarici aktivləri ÜDM-in 75,4%-ni təşkil edəcək. Eyni zamanda, davamlı xarici əmanətlər gələcəkdə də xalis xarici aktivlərin həcminin artımını dəstəkləyəcək. Proqnozlarımıza görə, 2019-cu ildə onların həcmi ÜDM-in 83,1%-nə, 2020-ci ildə – ÜDM-in 84,7%-nə çatacaq”.
Agentliyin proqnozunda bildirilir ki, 2019-cu ildə tədiyyə balansının cari əməliyyatlar hesabının profisiti ÜDM-in 8,4%-dək artacaq. “Şahdəniz-2” yatağından hasilatın artırılması karbohidrogen ixracının artımına səbəb olacaq, bu da idxalın artmasını ödəyir. Rusiya tərəfindən ASK məhsullarının ixracına yüksək tələbat, davamlı turizm sektoru və karbamid zavodunun istifadəyə verilməsi qeyri-neft məhsulları və xidmətlərin ixracına stimul verəcək”.
“Fitch” 2019-cu ildə Azərbaycanın icmal büdcənin profisitinin ÜDM-in 3,4%-i səviyyəsində olacağını proqnozlaşdırır.
“2018-ci ildə hökumət icmal büdcənin profisitini ÜDM-in 3,4% səviyyəsində qeydə alıb, bu da ARDNF-nin daha yüksək gəlirləri ilə şərtlənir. Proqnozlara görə, 2019-cu ildə icmal büdcənin saldosu ÜDM-in 3,4%-i səviyyəsində qalacaq, bu da karbohidrogen ixracından gəlirlər və xərclərin orta artımı ilə dəstəklənəcək. 2019-cu ildə Azərbaycanın ümumi dövlət borcu “BB” reytinqi üçün cari orta 48,1% göstərici ilə müqayisədə, ÜDM-in 18,4%-i səviyyəsində olacağı proqnozlaşdırılır”.
“Fitch”in qiymətləndirmələri ilə 2019-cu ildə Azərbaycanda ÜDM 3,5% artacaq.
«AITF» sərgisi Azərbaycanda sürətlə inkişaf edən turizm bazarının əlamətdar hadisəsidir və hər il dünyanın müxtəlif ölkələrindən çoxsaylı iştirakçı və qonaqları bir araya toplayaraq bütün Xəzəryanı regionda mühüm görüşlərin keçirildiyi və tərəfdaşlıq müqavilələrinin imzalandığı, habelə yeni proqram və istiqamətlərin elan edildiyi turizm sənayesinin qovşağına çevrilmişdir.
«AITF» 2018 ÜMUMİ STATİSTİKA:
İştirakçıların sayı Ölkələr Sərgi sahəsi Ziyarətlərin sayı
: 277 : 20 : 2 425 kv.m. : 5 437
Aitf 2018 Turizm Sərgisi
«AITF» 2018 İŞTİRAKÇI ÖLKƏLƏR
ABŞ Azərbaycan Belarus BƏƏ Bolqarıstan (Tərəfdaş Ölkə) Çex Respublikası Dominikan RespublikasıGürcüstan Hindistan İndoneziya
İran İspaniya İtaliya Mərakeş Krallığı Qazaxıstan Rusiya Federasiyası Sloveniya Tailand Türkiyə Ukrayna
Türkiyənin cənnət guşələrindən biri olan Fethiye həm kürək çantalı səyyahlar, ailələr həm də gənc tətiçilər üçün əlverişlidir. Unutmayaq ki, nəql baxımından bir çox fərqli nöqtədən gələn Fethiye, ilk Türk Hava şəhidi Pilot Fəthi Beyin adını daşıyır.
Muğlanın ikinci ən böyük şəhəri olan Fethiye, coğrafiyasında hələ çox bozulmamış sahələrə sahibdir, Körfəz şəhəridir. Körfəzdəki varlığı ona unikal bir gözəllik verir. Bəzi vasitələrlə getmək mümkün olmasa da, gəmilərdən istifadə edərək gedə bilərsiniz.
Fethiye’yə nəqliyyat
Fethiye
İzmir Aydın yoluna girməyinizi, xüsusilə Fethiye, İstanbul və Bursa şəhərlərindəki marşrutu seçə bilərsiniz. Bəli, Burdur Kütahya kimi yollar düz deyil, ancaq onlar sahilə gedirik deyə burda olmaq çox gözəldir.
Muğla’ya 794 km məsafədə, İstanbul Osmangazi körpüsündən 10 saat və ya bərə keçidlə gedəndən sonra özünüzü hiss edəcəyiniz bu marşruta çatmaq mümkündür.
Yörük Əli Restoranı
Yörük Əli Restoranı
Səhər saatlarında Muğla’dan keçsəniz, bir az daha səbr edin. Akyaka’dan sonra, Fethiye Yolu üzerindeki Esentepe Köyü’ne gəldiyinizdə Yörükali’de taze bir nahar edə bilərsiniz. Yayılan səhər yeməyi təqdimatları çox şirin idi. Bu səhər yeməyi 22,5 TL-dən başlayır. Burada istədiyiniz qədər yemək yeyə bilərsiniz.
Yörükali naharı
Yörükali naharı
Səhər yeməyinə gətirdikləri süd mürəkkəblərini, habelə binalardakı Doğal Məhsullar bazarından da ala bilmək mümkündür.
Siz də yolunuza dönəcəksiniz. Bu dəfə Dalaman Ortaca yolunda Salehin yerində pancake, kabab şişləri və ya köftələrin yaxşı bir hissəsini yeyə bilərsiniz.
Pegasus, Türk Hava Yolları və Atlas Global köçürməsi uçuşlarla Dalaman’a eniş reallaşdırırlar. Hava sahəsindən istər vasitə kirayəyə götürə və tətiliniz ərzində azad ola bilərsiniz ya da yalnız transfer xidməti alaraq otelinize yerləşə bilər. Enterprise, Sixtrent a car, Avis kimi firmalar ən bilindik markalarıyla xidmətinizdə olacaqdır. Ancaq transfer xidməti istəyirsinizsə əvvəldən rezervasiya etdirmək böyük rahatlıq verəcəkdir.
Belcekız Mevkii
Belcekız Mevkii
Fəthiyədə metro yoxdur. Bu səbəbdən, taksi və ictimai nəqliyyat vasitəsi ilə on-site nəqliyyat əldə edə bilərsiniz. ÖTTA (Xüsusi İctimai Nəqliyyat Vasitələri), Fəthiyədən müxtəlif nöqtələrə çıxmağı asanlaşdırır. Ən çox hədəflər bu şəbəkədədir. Ölüdeniz, Göcek, Faralya, Kabak, Kayaköy, Saklikent, Ören bu nöqtələrdən bəziləridir.